Blog do Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

CEIP San Martiño de Salcedo (Pontevedra)

12 marzo 2014

2ª PREMIO TERCEIRO CICLO

  O segundo premio  é para Antonio  Novo  Moruja , dedicou a  redacción  a súa nai.

   Está é a súa redacción

                                                                                                  " Día da Muller  Traballadora"

 O día da muller traballadora conmemora a loita da muller na igualdade co home . A primeira convocatoria foi hai cento tres anos.
Agora vou falar da miña nai que se chama Maite e naceu no ano 1970. O seu pai adicábase a construir edificios e a súa nai era mestra. Vivía nunha familia numerosa, eran sete irmáns e ela era a muller máis xoven.
 Cando ía a escola as cousas eran diferentes xa que non se empregaban ordenadores e moito menos había interntet. Cando remataban os deberes baixaban a xogar á rúa con outros nenos/as. Xogaban á goma, saltaban a corda, xogaban o escondite, etc. O que máis lle gustaba a  miña nai e que tiñan máis liberdade e seguridade. Foi ao instituto Valle Inclan, e de alí garda moi bos recordos. Aínda que ela non se enterou, meu pai, estaba nun curso máis avanzado fixouse nela.
Ao rematar o instituto entrou na Universidade de Santiago e fixo Económicas.
Ao rematar os estudos preparou oposicións. Nesas aburridas tardes de bibliotecca coñeceu ao meu pai. A partir de aí comezou unha etapa nova da súa vida. Aínda tardaron uns anos en establecerse en Pontevedra. Ao pouco de comezar a traballar nun hospital de Vilagarcía nacín eu, e ata o día de hoxe combina o traballo dentro e fora da casa coma moitas mulleres. 
Eu queroa moito porque me axuda cos estudos e as tarefas da escola, ten sentido do humor, explicame todo o que non entendo  e moitísimas cousas máis.

            Antonio Novo Moruja ( 6ª de Educación Primaria)

Ningún comentario: