Blog do Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

CEIP San Martiño de Salcedo (Pontevedra)

12 marzo 2014

3ª PREMIADO DO PRIMER CICLO

 A redacción gañadora en terceiro lugar do primer ciclo de Educación Primaria foi a realizada por Saínza Quintia López, dedicada a súa  avoa.

  Esta é  a  súa  redacción:



   AS   MULLERES   TRABALLADORAS

           A miña avoa Marilín naceu en Pontevedra en Xaneiro do 1950. Cando acabou o bacharelato estudou secretariado e traballou de secretaria  nunha fábrica. Cando casou deixou de traballar para coidar o meu pai e a miña tía.
           Empezou a estudar a carreira de dereito cando xa era grande, ó mesmo tempo co meu pai.
           Cando rematou a carreira puxo un despacho cunha compañeira e aínda segue traballando de avogada. Ademáis coida da miña bisavoa que está enferma e ás veces dos seus netos.
           A miña avoa é unha muller moi traballadora

             Sainza Quintia  López  ( 1ª curso de Educación Primaria)




Ningún comentario: