Blog do Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

CEIP San Martiño de Salcedo (Pontevedra)

12 marzo 2014

1ª PREMIO DO PRIMER CICLO

 O primeiro premio do  do 1ª ciclo de Educación  Primaria recaeu en Angela Peón da Silva que dedicou a súa redacción a súa avoa.


   Está é  a súa  redacción:

 
           Eu son Ángela e vou contaros a vida da miña avoa María, unha muller traballadora de sesenta e cinco anos. Miña avoa ten unha  explotación gandeira. Cada mañá levántase moi cedo alá polas oito e vai á nave, onde están as vacas.
           O primeiro que fai é muxir as vacas para despois levalas ao prado.
           Tamén ten vacas no monte, onde están todo o ano.
           Cada tarde, lévalle no Land Rover, alpacas de herba que reparte polo monte. Así  é a maneira de telas controladas. Cando chega do monte, vai buscar as vacas ao prado e vólveas muxir. Miña avoa tamén traballa no campo. Sembra: patacas, millo,tomates, leituga...
           Todo isto é o que fai día a día.
         
Miña avoa é unha muller moi traballadora, porque non só traballa coas vacas e no campo, tamén fai as cousas  da casa.

                 Ángel Peón da Silva ( 2ª de Educación Primaria)

Ningún comentario: